Je eigen telefoon antwoord service

Met je eigen telefoon antwoord service ben je als ondernemer altijd bereikbaar. Hoewel het als vanzelf mag spreken dat je als ondernemer niet de hele dag naast de telefoon kunt gaan zitten, wil je toch bereikbaar zijn voor je klanten en potentiële klanten. Als zzp'er of iemand die aan het hoofd staat van een kleine onderneming heb je geen middelen om een telefoniste aan te nemen. Bovendien zou deze telefoniste wellicht uren per dag niets te doen hebben. Dat schiet niet op. Met jouw eigen telefoon antwoord service heb je op drukke momenten toch een oplossing voor dit probleem. Je eigen persoonlijke telefoniste heeft namelijk uitgebreide kennis over je bedrijf en zorgt er voor dat je zelfs 's avonds en in het weekend bereikbaar bent voor je klanten.

De slimste telefoonservice voor zzp'ers

Bereikbaar zijn met een telefoonservice helpt zzp'ers om zich volledig te focussen op de eigen core business. Met een telefoon antwoord service waarbij je klanten direct een ervaren telefoniste aan de lijn krijgen, kun je er gerust op zijn dat ze op representatieve wijze te woord gestaan worden. Deze ervaren telefonistes zorgen ervoor dat ze jouw bedrijf op een persoonlijke manier ondersteunen. Zo ontzorgt de telefoniste jou en jouw andere medewerkers. Daarnaast kun je er op rekenen dat de telefoniste jou en je medewerkers persoonlijk kent, zodat vragen van klanten uitstekend beantwoord kunnen worden.

Zoveel mogelijk informatie

De enige manier voor de telefoniste om jouw klanten zo goed mogelijk te woord te staan en te helpen, is om zoveel mogelijk informatie over jou en jouw bedrijf te hebben. Daarom is de telefoniste erg nieuwsgierig naar je werkzaamheden. Het is dan wel zo eerlijk dat ook jij weet met wie je te maken hebt. De telefoniste zal zich dus aan je voorstellen en je vragen beantwoorden. Wil je eerst de kat eens uit de boom kijken, dan kun je de telefoon antwoord service gewoon 30 dagen gratis uitproberen. Zie je het na die periode écht niet meer zitten om steeds weer onderbroken te worden door al die telefoontjes? Dan blijft jouw telefoniste gewoon de telefoon voor je opnemen, voor een wel heel eerlijke prijs. 

Ervaringsdeskundigen

Niet voor niets zijn ervaringsdeskundigen lyrisch over de telefoonservice voor zzp'ers en andere ondernemers. Klanten denken werkelijk dat zij iemand aan de telefoon hebben die bij het bedrijf hoort. Tegen een kleine meerprijs belt de telefoniste jouw klant zelfs terug met een antwoord! En dat allemaal tegen een vast bedrag per gesprek, dus geen onaangename verrassingen. Met een telefoon antwoord service kun jij je volledig focussen op dat wat écht belangrijk is; jouw eigen werkzaamheden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *